eXTReMe Tracker

01 aprill 2007

Sabaidii (tere)


Esimene nädal siin kuumas-kuumas kliimas (38 kraadi) ongi läbi saanud. Enamus ajast on kulunud elukohaga, tulevaste tegemiste ja koostööpartneritega tutvumiseks. Tegelikult kaks päeva läks seoses haigusega minul vähemalt kaduma. Nüüd olen täie tervise juures ja ma arvan, et seda tänu palvetele. Edaspidi igatahes olen käte pesemisega hoolikam.

Muideks, meie kamba norrakatest seltskond peab oma blogi aadressil: laos07.blogspot.com, ja kuigi tekstist on vast raske aru saada (saksa keele oskajad võivad proovida), on seal toredaid pilte.

Laos on huvitav riik. Ja selle kultuuri tundma õppimine võtab aega. Kohalikud on väga lahked rõõmsameelsed kuigi nende elud ei ole tihti kerged. Elu on siin paljudes asjades kallim kui näiteks Tais.

Kummaline, kuigi mu pea on täis kõiksugu uusi muljeid ja kogemusi, ei oska ma neid kuidagi siia kirja panna. Võibolla pean neid veel veidi seedima. Järgmine kord läheb ehk paremini.